مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20دانش

طرحی به جای کنکور، برای حل مشکلات آموزش عالی


استاد ریاضیات دانشگاه صنعتی شریف با بررسی تاثیرات آموزش مجازی، طرحی را معرفی کرد که با آن مشکلات ایجاد شده به دلیل وجود کنکور رفع می شود و ورود دانشجویان به دانشگاه ها آسان تر رخ می دهد.

- استاد ریاضیات دانشگاه صنعتی شریف با بررسی تاثیرات آموزش مجازی، طرحی را معرفی کرد که با آن مشکلات ایجاد شده به دلیل وجود کنکور رفع می شود و ورود دانشجویان به دانشگاه ها آسان تر رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش شهشهانی در یک سخنرانی علمی درباره آموزش مجازی، دانشگاه و جامعه که به همت دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد با بیان این که امکانات آموزش مجازی مدت ها در کشور ما وجود داشته اما از آن استفاده نمی شده است،گفت: یکی از مزیت های شیوه آموزش مجازی این است که دانشجویان دیگر زمان خود را صرف رفت وآمد در هوای آلوده تهران نمی کنند و همچنین اگر سخنان استادی به نظرشان بی فایده آمد می توانند صدا را کم کنند و به کار دیگری مشغول شوند.

این استاد ریاضیات با اشاره به شیوع طاعون در سال 1665 در کشور انگلیس درباره تاثیر این بیماری بر دانشمندی چون نیوتن گفت: در طاعون سال 1665، یک چهارم جمعیت لندن از بین رفت.

در سال 65 دانشگاه کمبریج تعطیل شد و نیوتن 22 ساله به روستای خود بازگشت و به مدت دو سال در روستا زندگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی به جای کنکور، برای حل مشکلات آموزش عالی

طرحی به جای کنکور، برای حل مشکلات آموزش عالی