مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-20بين الملل

جانسون: مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن هستیم


نخست وزیر انگلیس از آمادگی برای همکاری با «جو بایدن» رییس جمهور منتخب آمریکا در اولویت های مشترک از جمله تقویت ناتو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر انگلیس بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا در اولویت های مشترک است.

به نوشته خبرگزاری تا تقویت امنیت اروپا، آمریکا هستم.

جانسون اظهار امیدواری کرد که بایدن در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050  و رساندن آن به صفر به انگلیس بپیوندد.

وی در پاسخ به انتقادات ترزا می نخست وزیر سابق انگلیس که گفته بود  برخی اقدامات دولت جانسون اعتبار انگلیس را از منظر جهانی پایین آورده، اظهار داشت: امیدواریم که بایدن به ما بپیوندد و البته ما برای تامین ائتلاف اروپا، آمریکا و ناتو با بایدن همکاری خواهیم کرد.

نخست وزیر سابق انگلیس روز چهارشنبه  بوریس جانسون را تحت انتقادات بی سابقه ای قرار داد.

او همچنین با انتقاد از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دوره بعدی ریاست جمهوری این کشور را فرصتی طلایی برای انگلیس دانست.

ترزا می در یادداشتی در روزنامه دیلی میل ، جانسون را به تهدید به نقض قوانین بین المللی از طریق عقب نشینی از معاهده ای که به تازگی امضا شده بود و رها کردن جایگاه جهانی انگلیس در رهبری اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون: مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن هستیم

جانسون: مشتاقانه منتظر همکاری با بایدن هستیم