مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-20اجتماعي

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: یکی از اولویت های این اداره کل احداث بوستان های روستایی است که در این خصوص مسئولان منابع طبیعی شهرستان ها لازم است با هماهنگی هرچه بیشتر دهیاری ها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: یکی از اولویت های این اداره کل احداث بوستان های روستایی است که در این خصوص مسئولان منابع طبیعی شهرستان ها لازم است با هماهنگی هرچه بیشتر دهیاری ها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علینقی حیدریان در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: اجرای طرح جامع کاداستر در استان تهران از سرعت مناسبی برخوردار است و با توجه به تعامل خوب فی مابین ادارات ثبت و منابع طبیعی پیش بینی می شود تا پایان سال جاری کاداستری شدن عرصه های ملی و صدور اسناد تک برگ به 500 هزار هکتار برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح زراعت چوب، در سال جاری 760 هکتار طرح زراعت چوب به صورت مشارکتی در سطح استان تهران اجرایی خواهد شد.

حیدریان خطاب به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت داشتند، تأکید کرد: در راستای اجرای طرح 9 در 99 و اقدامات جهشی، پایش مراتع و اجرای طرح های مرتعداری تلفیقی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران