مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-20سياسي

فروشگاه های زنجیره ای از شفاف سازی استقبال می کنند


رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: ما از شفاف سازی و نظارت همه سازمان های ناظر بر فعالیت های فروشگاه های زنجیره ای استقبال می کنیم.

دکتر امیر خسرو فخریان در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن اتاق اصناف ایران برگزار شد با اشاره به اینکه از همه کسانی که علاقه مند به بازدید از فعالیت فروشگاه های زنجیره ای هستند با حضور نهاد ناظر مورد نظرشان دعوت به حضور در این مراکز می کنیم، افزود: ما شما را برای ملاحظه واقعیت و اثرات مثبت فروشگاه های زنجیره ای در نظام توزیع کشور همراهی می کنیم .

فخریان با اشاره به اظهار نظر برخی افراد درخصوص اینکه فروشگاه های زنجیره ای کالا را با قیمت بالاتر از سوپر مارکت ها عرضه می کنند، ادامه داد: همه افراد می توانند همراه با ما به فروشگاه زنجیره ای مورد نظر برویم و این موضوع را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه همه ی کالاهای عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر و دیگر واحدهای توزیعی نیز عرضه می شود،گفت: به طور مثال حبوبات گلستان هم در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود و هم در سطح شهر وجود دارد علاوه بر آنها رب، تن ماهی، ماکارونی و تنقلات از جمله کالاهایی هستند که هم در فروشگاه های زنجیره ای و هم در سطح شهر عرضه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای از شفاف سازی استقبال می کنند

فروشگاه های زنجیره ای از شفاف سازی استقبال می کنند