موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-20پزشكي

تولد نوزاد 680 گرمی در بیمارستان بهار شاهرود


رییس بیمارستان بهار شاهرود از تولد یک نوزاد با وزن 680 گرمی در بیمارستان بهار شاهرود خبر داد.

- دکترمجتبی فولادی از ترخیص نوزاد نارس 680 گرمی پس از 73 روز با وزن یک کیلو و هشتصد گرم در این مرکز خبر داد و گفت: نوزادی دختر با وزن 680 گرم در در این مرکز به دنیا آمد .

وی ادامه داد: این نوزاد شاهرودی به دلیل نارسی و کم وزنی شدید در بخش مراقبت های ویژه (NICU) بستری و تمامی اقدامات تخصصی از همان ثانیه های ابتدایی برای ادامه حیات وی شروع شد.

رییس بیمارستان بهار شاهرود افزود: این نوزاد که در هفته 25 بارداری به دنیا آمد با مراقبت و درمان های به موقع و سریع در بخش مراقبت های ویژه نوزادان به مدت 73 روز تحت مراقبت قرار گرفت.

دکترمجتبی فولادی تصریح کرد: خوشبختانه حال این نوزاد که بعد از مراقبت های تخصصی با وزن 1800گرم و با نظر پزشکان و وضعیت عمومی خوب مرخص شد.

در حال حاضر خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به گفته کارشناسان وزن طبیعی نوزاد در هنگام تولد بین 2 کیلوگرم و 700 گرم تا 4 کیلوگرم و 200 گرم است.

هر چه وزن نوزاد از این رنج وزنی فاصله بیشتری داشته باشد، برای نوزاد خطر بیشتری در بر دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد 680 گرمی در بیمارستان بهار شاهرود

تولد نوزاد 680 گرمی در بیمارستان بهار شاهرود