مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-20اجتماعي

آماده باش ستاد مدیریت بحران تالش برای رفع مشکلات احتمالی برف


فرماندار تالش از آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از برف خبر داد و گفت: مسئولان در دسترس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین شاهکویی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران، اظهار کرد: مردم و مسئولان باید با توجه به هشدارهای هواشناسی، اقدامات لازم جهت رفع مشکلات ناشی از برف را انجام دهند و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، نیروهای انسانی و امکانات امداد و نجات خود را به حالت آماده باش درآورند.

وی از شرکت نفت ناحیه تالش خواست به تأمین سوخت مورد نیاز نقاط شهری، روستایی و عشایری اقدام کند، افزود: اداره جهاد کشاورزی نیز وضعیت جوی را به اطلاع دامداران و عشایر برساند تا به ذخیره علوفه دام ها و سوخت اقدام کنند.

شاهکویی، افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید تیم هایی جهت برف روبی و نمک پاشی محورهای اصلی و فرعی شهرستان تالش آماده کند.

وی خواستار دپوی نمک و ماسه در نقاط مختلف تالش و توسط شهرداری این شهر شد و گفت: در صورت کمبود ماشین آلات سنگین از بخش خصوصی نیز استفاده شود.

فرماندار تالش با تقدیر از خدمات ستاد بحران شهرستان در بحران وزش باد گرم، افزود: تمامی مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تالش لغو شده و همه دستگاه باید در ادارات خود نیروی کشیک مستقر کرده و اداره صمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ستاد مدیریت بحران تالش برای رفع مشکلات احتمالی برف

آماده باش ستاد مدیریت بحران تالش برای رفع مشکلات احتمالی برف