مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-20اقتصادي

بانک های خصوصی خراسان شمالی قدرت مصرف منابع را در استان ندارند


رییس شورای هماهنگی بانک های خراسان شمالی با اشاره به اعتراض استاندار نسبت به مصرف منابع استانی توسط بانک ها در خارج از استان، گفت: مدیران بانک های خصوصی اختیار صرف منابع را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر هدایتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات بانک ملی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 70 هزار و 421 میلیارد ریال منابع در بانک های استان وجود داشت که این رقم در پایان آذرماه با رشد 56 درصدی به بیش از 11 هزار میلیارد ریال رسید.

رییس شورای هماهنگی بانک های خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استان از نظر منابع فقیر است، گفت: تقاضای ما این بود که منابع متمرکز شود تا بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی میزان مصارف در سال گذشته را 80 هزار و 419 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این عدد تا انتهای آذر ماه با رشد 51 درصدی به 122 هزار میلیارد ریال رسید.

هدایتی اضافه کرد: همواره مصارف بانک های خراسان شمالی بالای 100 درصد بوده که این امر باعث شده بانک مرکزی بانک های استان را جریمه کند.

رییس شورای هماهنگی بانک های خراسان شمالی تصریح کرد: نسبت مصارف به منابع بانک های استان در پایان سال گذشته 114 درصد بود و در انتهای آذرماه به 110 درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خصوصی خراسان شمالی قدرت مصرف منابع را در استان ندارند

بانک های خصوصی خراسان شمالی قدرت مصرف منابع را در استان ندارند