مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-20اجتماعي

تندباد، برف و باران اصفهان را فرا می گیرد / کاهش 12 درجه ای دما در استان


رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار از اواخر امروز تا روز پنج شنبه از روی استان است.

- فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار از اواخر امروز تا روز پنج شنبه از روی استان است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: بر این اساس امروز تا اواسط روز پنجشنبه در اکثر مناطق استان اصفهان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه ای در بخش های شرق، جنوب شرق و تا حدی مرکز و گرد و خاک محلی و کاهش دید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش های غربی، جنوبی و برخی مناطق شمالی بارش برف و باران پیش بینی می شود، بیان کرد: از روز پنجشنبه تا روز شنبه افت محسوس دما بین 8 تا 12 درجه در اکثر مناطق استان خواهیم داشت.

سیدان با اشاره به اینکه در 24 ساعت آینده کمینه دمای هوا بین 2 تا 3 درجه افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان 15 درجه و کمینه دما منفی 2 درجه و سردترین شهر استان میمه با منفی 5 و گرم ترین خور و بیابانک با 18 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

توصیه های مدیریت بحران نسبت به محکم کردن سازه ها منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد، برف و باران اصفهان را فرا می گیرد / کاهش 12 درجه ای دما در استان

تندباد، برف و باران اصفهان را فرا می گیرد / کاهش 12 درجه ای دما در استان