مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-20سياسي

5 درصد دانشجویان تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا در آیین افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 گفت: - سرپرست دفتر و مشاوره سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: مجموعه وزارت علوم و دانشگاه ها در پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا عملکرد خوبی داشتند و آمار ابتلا دانشجویان به کرونا صرفا حدود 5.

3 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا در آیین افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 گفت: از نخستین روز های مطرح شدن کرونا در ایران و بهمن ماه 98، کارگروه مقابله با کرونا در حاشیه 65 امین اجلاس معاونان دانشجویی دانشگاه ها تشکیل شد و سازمان امور دانشجویان از پیشگامان مقابله با کرونا در کشور است.

صفاری نیا افزود: با بررسی یک جامعه آماری 230 هزار نفری از دانشجویان مشخص شد 5.

3 درصد دانشجویان به کرونا مبتلا شدند اغلب این دانشجویان در منازل بستری و تحت درمان بودند و حدود 146 نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

وی با اشاره به آمار کشوری فوت 57 هزار نفر بر اثر کرونا گفت: بخشی دانشجویان نیز در بیماری کرونا عزیزان خود را از دست دادند بنابراین باید در زمینه سوگ به دانشگاهیان خدمات آموزشی و مشاوره ای ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد دانشجویان تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شدند

5 درصد دانشجویان تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شدند