مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-20سياسي

تلاش موثر موسسه علوم و فنون کیش برای ارتقای فعالیت های آموزشی


موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با اجرای طرح های پژوهشی از جمله تدوین آیین نامه های مختلف، تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی کیش نقش مهمی در توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی منطقه ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در جامعه، تدوین برنامه جامع زیست بوم مناطق آزاد در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق و برگزاری رویدادهای علمی و آموزشی نقش مهمی در توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش ایفا کرده است.

بر اساس این گزارش موسسه علوم و فنون کیش که از سال 1367فعالیت خود را درکیش آغاز کرده با بیش از 30 سال سابقه در حوزه آموزش زبان های خارجی و 130 شعبه در سراسر کشور به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش در جهت هدفمند شدن مدیریت بازاریابی و برندینگ این مجموعه نیز تلاش می کند.

این موسسه همچنین با دریافت مجوزسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای برگزاری دوره های مهارت آموزی، اخذ مجوز برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و همچنین دریافت مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت باکمک دانشگاه علمی و کاربردی، امکان ارائه خدمات آموزشی تخصصی و ارتقاء توانمندی و مهارت های فردی را درجزیره کیش قوت بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش موثر موسسه علوم و فنون کیش برای ارتقای فعالیت های آموزشی

تلاش موثر موسسه علوم و فنون کیش برای ارتقای فعالیت های آموزشی