مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-20اقتصادي

ارزهای دیجیتال میزبان ریال های بورسی؟ / درس عبرت بورس بازان پیش از خرید بیت کوین!


طی ده سال و نیم گذشته ارزش بیت کوین از 0.

1 دلار به بیش از 40 هزار دلار رسیده است و با توجه به رشد های خیرکننده اخیر این رمز ارز و رکود در بازار های دیگر بسیاری برای جبران ضرر و زیان خود می خواهند به این بازار پناه بیاورند.

- این روزها بازارها با سقوط مواجه شده اند و از بورس، دلار و سکه و طلا تا بازار خودرو و مسکن همه با کاهش قیمت رو به رو هستند و سرمایه گذاران داخلی به دنبال بازاری برای سرمایه گذاری جدید و کسب سود بیشتر می گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، رشد فزاینده قیمت رمز ارزها به خصوص بیت کوین این بازار را در صدر خبرها قرار داده است و حالا سرمایه گذاران چشم به خبرهای منتشر شده از این بازار دارند و درصدد سرمایه گذاری بر روی بیت کوین هستند.

اشتیاق به سرمایه گذاری در بیت کوین به طمع کسب سود بیشتر در حدی است که برخی فارغ از آنکه بدانند این بازار نیاز به تخصص و دانش دارند، قصد ورود سرمایه خود به این بازار را دارند.

قبل از سرمایه گذاری بر روی بیت کوین خواندن این مطلب توصیه می شود.

ارز دیجیتال چیست؟ بیت کوین چیست؟ ارز دیجیتال به عنوان یک واحد پولی یا واسطه تبادل (جدا از واسطه های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه) می باشد که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می شود و مبنای آن صفر و یک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزهای دیجیتال میزبان ریال های بورسی؟ / درس عبرت بورس بازان پیش از خرید بیت کوین!

ارزهای دیجیتال میزبان ریال های بورسی؟ / درس عبرت بورس بازان پیش از خرید بیت کوین!