مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-20سياسي

بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سید هادی خسروشاهی برگزار می شود


انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم سید هادی خسروشاهی را یکشنبه 5 بهمن ماه در قالب نشست مجازی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم استاد سید هادی خسروشاهی عالم مجاهد، اسلام پژوه و متفکر معاصر را یکشنبه 5 بهمن ماه 1399 از ساعت 14 تا 16 در قالب نشست مجازی برگزار می کند.

در این برنامه حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، آیت الله سید جمال الدین دین پرور دبیرکل بنیاد بین المللی نهج البلاغه، حجت الاسلام محمد جواد حجتی کرمانی محقق و پژوهشگر تاریخ و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، محمد مهدی جعفری نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه شیراز و سیدمحمود خسروشاهی فرزند استاد فقید و مدیر مرکز بررسی های اسلامی سخنرانی می کنند.

همچنین در این نشست از کتاب زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی که در سلسله انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شده است نیز رونمایی خواهد شد.

این برنامه از پایگاه اسکای روم انجمن به نشانی https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سید هادی خسروشاهی برگزار می شود

بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی سید هادی خسروشاهی برگزار می شود