مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20سياسي

برنامه های دهه فجر در آذربایجان شرقی مجازی برگزار می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی بدر شکوهی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر افزود: استفاده از فضای مجازی، از اولویت های محوری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی بر معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی و تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این تقارن، اتفاق مبارکی است که باید از آن به منظور تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

شکوهی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امید آفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر در آذربایجان شرقی مجازی برگزار می شود

برنامه های دهه فجر در آذربایجان شرقی مجازی برگزار می شود