مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-20اجتماعي

تشکیل تیم های نظارتی برای بازدید از مدارس در فارس


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تشکیل تیم های استانی و منطقه ای نظارتی برای بازدید از مدارس سراسر استان به مدت یک هفته خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تشکیل تیم های استانی و منطقه ای نظارتی برای بازدید از مدارس سراسر استان به مدت یک هفته خبر داد.

سعید مهبودی گفت: گروه های استانی و منطقه ای بازدیدها را تا 8 بهمن ماه از تمام مدارس استان ادامه خواهند داد و باید این بازدیدها در سامانه نظارت و ارزیابی ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، مهبودی افزود: تا 10 بهمن ماه بازخورد این بازدیدها از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس به ادارات شهرستان ها و مناطق ارسال خواهد شد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس بیان کرد: نکته مهم در رابطه با این بازدیدها این است که آموزش در دوران کرونا اتفاق افتاده باشد و دانش آموزی از تحصیل محروم نشده باشد.

مهبودی خاطرنشان کرد: نکته دیگر در رابطه با این بازدیدها این است که دانش آموزانی را که به هر دلیلی از تحصیل محروم شده اند شناسایی و جذب خواهند شد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه معلمان استان فارس با تولید محتواهای مختلف و متعدد و درسنامه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های نظارتی برای بازدید از مدارس در فارس

تشکیل تیم های نظارتی برای بازدید از مدارس در فارس