مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20سياسي

34 هزار نفر در معرض خطر کرونا در کردستان شناسایی شدند


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه 34 هزار نفر در معرض خطر کرونا در استان شناسایی شده اند، گفت:149 هزار و 860 نفر طی هفته گذشته تا کنون در قالب طرح شهید سلیمانی توسط تیم رهگیری در زمینه کرونا در استان بررسی شد ه اند.

- حسن محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تشریح  اقداماتی که در قالب طرح شهید سلیمانی از هفته گذشته تا کنون در استان در راستای مقابله با کرونا صورت گرفته است، اظهار کرد: این طرح با حضور تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی از طریق حمایت های مردمی که به صورت حضور فعال در صحنه منسجم و یکپارچه، گام استواری در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با اولویت قرار دادن اقشار آسیب پذیر، خانواده های کم درآمد، سالمندان و بیماران زمینه ای، بستر قطع زنجیره این  ویروس را در استان فراهم کرده است.

1723 خانواده تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند وی با بیان اینکه از هفته گذشته تاکنون یک هزار و 723 نفر در منزل تحت مراقبت درمانی و حمایتی از لحاظ بیماری کرونا در قالب طرح مذکور قرار گرفته اند، افزود: 439 نفر تست سریع در منزل از اطرافیان بیماران انجام شده است.

مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: تیم مراقبت در منزل از 490 مورد از افراد مشکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار نفر در معرض خطر کرونا در کردستان شناسایی شدند

34 هزار نفر در معرض خطر کرونا در کردستان شناسایی شدند