مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20سياسي

نیوزویک: سران حزب جمهوری خواه در سخنرانی خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند


سران و افراد برجسته حزب جمهوری خواه در مراسم سخنرانی خداحافظی رییس جمهور آمریکا شرکت نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سران حزب جمهوری خواه آمریکا در مراسم سخنرانی خداحافظی دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در مریلند شرکت نخواهند کرد.

به نوشته پایگاه خبری آکسیوس ، سران حزب جمهوری خواه از جمله کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان مجلس سنا در سخنرانی ترامپ در پایگاه شکاری اندروز شرکت نخواهند کرد.

مک کانل دیروز (سه شنبه) در آخرین سخنرانی خود به عنوان رهبر اکثریت جمهوری خواه سنای آمریکا گفت: دروغ به خورد این اوباش دادند.

رییس جمهور و دیگر افراد قدرتمند آن ها را تحریک کردند و آن ها تلاش کردند از هراس و خشونت برای متوقف کردن رویه ویژه دولت فدرال که از آن خوششان نمی آمد، استفاده کنند .

علاوه بر این دو رهبر حزب جمهوری خواه، حتی لیندسی گراهام سناتور تندرو و از حامیان ترامپ نیز در مصاحبه ای گفت قصد دارد به جای شرکت در مراسم سخنرانی خداحافظی ترامپ، در مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا شرکت کند.

این در حالی است که پایگاه نظامی محل برگزاری مراسم سخنرانی ترامپ کمتر از بیست کیلومتر با محل برگزاری مراسم تحلیف بایدن فاصله داشته و دستکم چهار ساعت زودتر از آن آغاز می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزویک: سران حزب جمهوری خواه در سخنرانی خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند

نیوزویک: سران حزب جمهوری خواه در سخنرانی خداحافظی ترامپ شرکت نمی کنند