مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-20دانش

روسای دانشگاه های علوم پزشکی به رای دیوان عدالت اداری اعتراض کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ارتباط با رأی اخیر هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بند (1) مصوبه شماره 86075/ ت 56881، - معاونت آموزشی وزارت بهداشت طی اطلاعیه ای اعلام کرد که روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعتراض خود به رای دیوان عدالت اداری را از طریق کانال های رسمی منعکس کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی وزارت بهداشت در ارتباط با رأی اخیر هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بند (1) مصوبه شماره 86075/ ت 56881، 9 مهر ماه 98 هیئت وزیران در موضوع مستثنی شدن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر حقوق مقرر در ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه مصوبه اخیر دیوان عدالت اداری در خصوص سقف حقوق همکاران هیات علمی در دانشگاه ها موج عظیمی از نارضایتی و ناامیدی ایجاد کرده است.

در همین راستا معاونت آموزشی وزارت بهداشت وظیفه خود می داند که از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم به این موضوع رسیدگی کند تا نگرانی اعضای هیات علمی دانشگاه ها مرتفع شود.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، پیگیری این موضوع را از طریق مکاتبه با شورای عالی انقلاب فرهنگی تا رسیدن به سرانجام مطلوب در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای دانشگاه های علوم پزشکی به رای دیوان عدالت اداری اعتراض کنند

روسای دانشگاه های علوم پزشکی به رای دیوان عدالت اداری اعتراض کنند