مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20سياسي

ضرورت کادرسازی نیروهای انقلاب/ نهضت تفسیر قرآن کریم راه اندازی شود


امام جمعه شاهرود با اشاره به فعالیت های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: کادر سازی نیروهای انقلاب از همین جوانان امروز صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی صبح چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به ظرفیت های شاهرود در بخش های تبلیغی و فرهنگی، بیان کرد: علما و فقهای بسیاری در شهرستان شاهرود رشد و به جامعه عرضه شدند و این امر نشان از داشته های فراوان و ظرفیت های فرهنگی و دینی اصیل شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه شاهرود دارای حوزه های علمیه برادران و خواهران زیادی است که سطح یک، دو و سه در آنها ارائه می شود و حتی درس خارج نیز به دلیل مضیقه در رفت و آمد طلبه ها به قم، در همین شهرستان ارائه می شود، گفت: از سوی دیگر چهار حوزه علمیه فقط برای خواهران در این شهرستان فعالیت دارد که در آن طلبه های خواهر آموزش داده می شوند.

حضور پررنگ طلاب شاهرودی در سطح ملی امام جمعه شاهرود با بیان اینکه شاهرود دارای 650 طلبه جوان در شهر قم است، تاکید کرد: 150 طلبه شاهرودی در مشهد و 200 طلبه دیگر در همین شهرستان شاهرود مشغول به درس خواندن هستند و این نشان می دهد که ما ظرفیت های خوبی برای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کادرسازی نیروهای انقلاب/ نهضت تفسیر قرآن کریم راه اندازی شود

ضرورت کادرسازی نیروهای انقلاب/ نهضت تفسیر قرآن کریم راه اندازی شود