مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20سياسي

چم وخم های رویدادنویسی


خبرنگاران به فراخور شغل خود در رویدادهای محلی، ملی و بین المللی مختلفی حضور پیدا می کنند و یک کارشناس رسانه، نکاتی را مطرح می کند که آن ها قبل، - ایسنا/اصفهان خبرنگاران به فراخور شغل خود در رویدادهای محلی، ملی و بین المللی مختلفی حضور پیدا می کنند و یک کارشناس رسانه، نکاتی را مطرح می کند که آن ها قبل، حین و بعد از این رویدادها باید مد نظر داشته باشند.

شهریار عظیمی، کارشناس و پژوهشگر رسانه، در وبینار آموزشی خبرنگاری در رویداد که از سوی فرهنگسرای تخصصی رسانه و اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: قبل از برگزاری یک رویداد بین المللی، کسب اطلاعات کلی، مطالعه و تعامل با میزبان اهمیت دارد و تماس یا حتی جلسه حضوری، می تواند برای حضور خبرنگار در آن رویداد اعتمادسازی کند.

وی ادامه داد: مهم نیست رویدادی که آن را پوشش رسانه ای می دهیم چیست، مهم این است که به چشم یک شروع، بدنه، پایان و ظاهری به آن نگاه نکنیم و از این رویداد لذت ببریم.

این کارشناس رسانه اظهار کرد: به واسطه تجربه حضور در رویدادهای بین المللی و برقراری ارتباط با مهمانان خارجی، این بازخورد را گرفتم که متأسفانه اصحاب رسانه ایران تسلط کاملی بر رویداد ندارند و این چهره بدی از کشور ما، آن رویداد و همچنین شخصیت خود ما به عنوان یک خبرنگار ایرانی در ذهن آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چم وخم های رویدادنویسی

چم وخم های رویدادنویسی