مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-20اقتصادي

ضرورت همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت های توزیع برق/ رشد مصرف برق در مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مصرف انرژی برق در کشور نسبت به زمستان سال گذشته 12درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد اله داد صبح امروز در نشست با صنایع برای گذر از پیک زمستان 99، با بیان اینکه 70 درصد مصرف برق استان مرکزی در بخش صنایع است، اظهار کرد: از صنایع درخواست می شود با اعمال مدیریت مصرف انرژی این شرکت را در ارائه تامین برق پایدار یاری کنند و تا رفع محدودیت، یک روز در هفته را تعطیل کنند تا در برنامه اضطراری روزانه قرار نگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: عبور از پیک مصرف برق زمستان جاری از موضوعات بسیار مهم صنعت برق است و تامین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور است و عبور موفقیت آمیز از زمستان امسال، نیازمند همراهی مردم و مسوولان است.

وی با بیان اینکه انرژی ارزان قیمت موجب گسترش و فعال شدن صنایع بسیاری در استان شده است، افزود: عدم دریافت هزینه تمام شده انرژی موجب عدم رشد نامتوازن هم پای صنعت در ایجاد زیرساخت ها شده است.

همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت های توزیع برق، شناسایی منابع انرژی و برنامه ریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصت های مهم برای توسعه صنعت برق است اله داد عنوان کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت های توزیع برق/ رشد مصرف برق در مرکزی

ضرورت همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و شرکت های توزیع برق/ رشد مصرف برق در مرکزی