مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-20سياسي

راه اندازی 26 کلینیک حقوق کودک در کشور


تاکنون 100 کلینیک حقوق شهروندی و 26 کلینیک حقوق کودک در استان های کشور راه اندازی شده که امروز در اراک 27مین کلینیک نیز به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود عباسی ظهر امروز در دیدار با اعضای هسته مرکزی کلینیک و انجمن تخصصی حقوق کودک در استان مرکزی اظهار کرد: کلینیک های حقوقی که ماهیت آکادمیک هم دارند ابزار خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و کودکان است وی افزود: کلینیک های حقوقی در برخی کشورها به بستر اجتماع منتقل شدند تا مردم بهره مند شوند؛ فعالیت و برنامه اصلی این کلینیک ها آموزش حقوق بشر، کودک و.

است.

معاون وزیر دادگستری بیان کرد: کلینیک های حقوق کودک با شخصیت حقوقی جداگانه و با نظارت فراگیر و جامع طوری طراحی شده که هویت علمی و آکادمیک آن دچار مشکل نشود و از سوی دیگر انجمن علمی حقوق کودک که باید 60 درصد اعضای آن علمی باشد در کشور راه اندازی شده و بعد از آن در استان ها میتوانند نمایندگی داشته باشند.

عباسی ادامه داد: تاکنون 100 کلینیک حقوق شهروندی و 26 کلینیک حقوق کودک در استان های کشور راه اندازی شده که امروز در اراک 27مین کلینیک نیز به بهره برداری می رسد.

در حال به روزرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 26 کلینیک حقوق کودک در کشور

راه اندازی 26 کلینیک حقوق کودک در کشور