مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-20اقتصادي

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای بیابان زدایی قاین


رییس اداره منابع طبیعی قاین اظهار کرد: امسال برای اجرای پروژه های بیابان زدایی در قاین بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی قاین اظهار کرد: امسال برای اجرای پروژه های بیابان زدایی در قاین بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

احمد گلی، امروز چهارشنبه یکم بهمن به خبرنگاران گفت: امسال از محل صندوق توسعه ملی با توجه به مساعدت و همکاری که اداره کل منابع طبیعی با این شهرستان داشتند، دو میلیارد و 632 میلیون تومان اعتبار در حوزه بیابان برای مبارزه با گرد و غبار مصوب داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این اعتبار در سطح 6 پروژه در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد که از آن جمله می توان به آبیاری سنواتی در منطقه آفریز،400 هکتار نهالکاری در دشت قیصار، 170 هکتار هلالی آبگیر در منطقه کمیران اشاره کرد و علاوه بر این در منطقه کمیران پسکوه نیز 700 هکتار هلالی آبگیر اجرا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی قاین با اشاره به اجرای 300 هکتار هلالی آبگیر و 120 هکتار نهالکاری در دشت اسفدن، بیان کرد: تمام این پروژه ها 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گلی درباره پروژه های دهه فجر نیز گفت: برای دهه فجر سد خاکی روستای آویژ با اعتبار مصوب 3 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی افتتاح می شود که تغییرات خوبی را در منطقه ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای بیابان زدایی قاین

تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار برای بیابان زدایی قاین