مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-20حوادث

انهدام 2 باند سرقت در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار از کشف 17 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری 24 سارق حرفه ای در استان خبر داد.

- سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای مطالبات به حق مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز از حیث وجود اراذل و اوباش، سارقان و سایر مخلان نظم امنیت عمومی در طول یک ماه گذشته توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.

وی به دیگر نتایج اجرای طرح ذوالفقار در ایلام اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری تمام توان و امکانات خود و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توانستند 2 باند سرقت را شناسایی و 11 خودروی سواری،5 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی قطعات و وسایل سرقتی خودرو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به دستگیری 24 سارق حرفه ای در طول اجرای این طرح، ادامه داد: خادمان مردم در پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات علمی موفق به افزایش 38 درصدی کشفیات سرقت شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار و بدل انداز حرفه ای در ادامه اجرای این طرح تصریح کرد: تا کنون از این متهم سابقه دار 10 فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش بیش از 500 میلیون ریال کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 2 باند سرقت در ایلام

انهدام 2 باند سرقت در ایلام