مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-20اقتصادي

چرخه فعالیت مجتمع های دامی نباید به منافع دامداران خرد آسیب بزند


فعالیت مجتمع های دامی و کشتارگاهی باید به شکلی باشد که منافع دامداران خردتر نیز تأمین شود تا به زنجیره تولید آسیب وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر هدایت الله جمالی پور در بازدید از مجتمع دامی و تولید گوشت زیاران در شهرستان آبیک اظهار کرد: اولویت اساسی مدیران دستگاه ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این بخش و رفع موانع و مشکلات موجود در این حوزه است.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در تولید و تأمین گوشت سفید و قرمز دارای نقش ملی است، تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب باید ظرفیت پرورش دام و تولید گوشت در مجتمع زیاران افزایش یابد و این واحد به جایگاه اصلی خود در تأمین گوشت کشور بازگردد.

جمالی پور اذعان کرد: فعالیت مجتمع های دامی و کشتارگاهی باید به شکلی باشد که منافع دامداران خردتر نیز تأمین شود تا به زنجیره تولید آسیب وارد نشود.

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل این مجتمع در خصوص قرارگیری آن در فهرست واحدهای آلاینده، گفت: قرارگیری واحدها در این فهرست مطابق با قانون و ضوابط است و عوارض و مالیات های اضافی که به این واحدها تعلق می گیرد، قانونی است.

استاندار قزوین در ادامه بر حل مسائل و مشکلات مجتمع گوشت زیاران از سوی دستگاه های مربوطه تاکید کرد و در این خصوص قول پیگیری و مساعدت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه فعالیت مجتمع های دامی نباید به منافع دامداران خرد آسیب بزند

چرخه فعالیت مجتمع های دامی نباید به منافع دامداران خرد آسیب بزند