مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-20دانش

تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می شود


سهراب فتحی، مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص روند برگزاری امتحانات الکترونیکی گفت: - مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: تمامی امتحانات تئوری دانشگاه تا 15 بهمن ماه از ساعت 8 تا 20:30 به صورت مجازی برگزار می شود.

سهراب فتحی، مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص روند برگزاری امتحانات الکترونیکی گفت: تمامی امتحانات تئوری دانشگاه از 27 دی ماه تا 15 بهمن ماه از ساعت 8 صبح تا 20:30 به صورت مجازی برگزار می شود.

فتحی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص دانشجویان ورودی 99 تغییراتی در زمان برگزاری آزمون الکترونیکی درس ریاضی 1 صورت گرفته و این آزمون، 15 بهمن ماه برگزار می شود.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار کرد: دانشجویان می توانند پاسخ سوالات آزمون الکترونیکی را در مدت زمان تعیین شده از طریق سامانه آزمون مجازی به نشانی azmoon.

kut.

ac.

ir یا ایمیل اساتید و در موارد خاص از طریق پیام رسان whatsApp ارسال کنند.

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه در روزی هایی که آزمون الکترونیکی دروس آن ها برگزار می شود، در محل برگزاری آزمون حضور دارند تا مشکلات احتمالی پیش آمده را برطرف کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می شود

تمامی امتحانات تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه تا 15 بهمن ماه برگزار می شود