مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-20سياسي

تکرار مواضع ضد ایرانی بولتون در واپسین ساعات کار دولت ترامپ


مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا با تکرار مواضع خصمانه و ادعاهای واهی خود علیه کشورمان از دونالد ترامپ به دلیل نداشتن عزم کافی برای تغییر نظام در ایران انتقاد کرد.

- مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا با تکرار مواضع خصمانه و ادعاهای واهی خود علیه کشورمان از دونالد ترامپ به دلیل نداشتن عزم کافی برای تغییر نظام در ایران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین دونالد ترامپ، رییس جمهور فعلی آمریکا در گفت وگو با شبکه دویچه وله به تکرار مواضع خصمانه خود علیه کشورمان مبنی بر لزوم تغییر نظام در ایران پرداخت.

در حالیکه مقامات ارشد کشورمان بارها تاکید کرده اند که حضور غیرقانونی و سیاست های سلطه جویانه آمریکا در منطقه عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی خاورمیانه است، بولتون در بخشی از این مصاحبه مدعی شد، تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی تغییر نکند، خاورمیانه با آرامش و امنیت واقعی مواجه نخواهد شد.

بولتون که همواره مواضعی به شدت ضد ایرانی دارد در ادامه اظهارات ادعایی خود ترامپ را به دلیل آنچه کوتاهی در دنبال کردن کارزار فشار حداکثری خواند مورد انتقاد قرار داد و گفت: من این را به گردن رییس جمهور می اندازم که منطق این سیاست را دنبال نکرد و نظام را در تهران سرنگون نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار مواضع ضد ایرانی بولتون در واپسین ساعات کار دولت ترامپ

تکرار مواضع ضد ایرانی بولتون در واپسین ساعات کار دولت ترامپ