مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-20سياسي

سند تحول قضایی پیشرو ومحرک است


رییس کل دادگستری مازندران، سند تحول قضایی را نقشه راه قوه قضاییه برای اجرای عدالت پایدار دانست وگفت: این سند پیشرو ومحرک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در نشست صمیمی نخبگان حقوقی استان که به منظور بهره مندی از نظرات و پیشنهادات نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان حقوقی در اجرای کامل و صحیح سند تحول قضایی برگزار شد، مبارزه با فساد، احقاق حقوق عامه و ارتقا رضایتمندی را سه محور اساسی در اجرای سند تحول برشمرد.

رییس کل دادگستری استان، سند تحول قضایی را سندی پیشرو ومحرک دانسته که با هوشمندی و درایت مسئولان عالی قضایی، صاحبنظران و دانشمندان حقوقی به صورت کاملاً علمی و عملیاتی تدوین گردید که با اجرای صحیح آن می توان بر مشکلات و موانع پیش رو فائق آمد.

عالی ترین مقام قضایی استان، بهره مندی از نظرات نخبگان و اندیشمندان در اجرای سند تحول را ضروری برشمرده و افزود: با توجه به ابلاغ عمومی سند تحول، این سند در معرض نقد و پیشنهاد صاحبنظران قرار گرفته تا با ارائه راهکارهای علمی، نسخه ارتقا یافته سند تحول را که با توجه به نیازهای حقوقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه تدوین گردید، پیاده سازی و اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی پیشرو ومحرک است

سند تحول قضایی پیشرو ومحرک است