مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-20سياسي

زمینه گفت وگوی متخصصین با عامه مردم در حوزه زنان فراهم شود


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس بر ایجاد زمینه گفت وگوی متخصصین با عامه مردم در حوزه زنان تاکید کرد و گفت: این مهم تنها منوط به مباحث سخنرانی نباشد بلکه باید به گونه ای اقدام شود که در همه شهرستان ها زمینه گفت وگوی متخصصین با مردم در خصوص مشکلات مطرح شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس بر ایجاد زمینه گفت وگوی متخصصین با عامه مردم در حوزه زنان تاکید کرد و گفت: این مهم تنها منوط به مباحث سخنرانی نباشد بلکه باید به گونه ای اقدام شود که در همه شهرستان ها زمینه گفت وگوی متخصصین با مردم در خصوص مشکلات مطرح شود.

سیده معصومه دستغیب چهارشنبه یکم بهمن ماه در اولین گردهمایی مشاورین و کارشناسان امور زنان و خانواده فرمانداری های فارس، عنوان کرد: در حوزه زنان و خانواده باید دائما از نظرات متخصصین و کسانیکه دارای تجربه هستند و کار کرده اند، بهره ببریم.

او افزود: همزمان با افزایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه، آسیب های حوزه اجتماعی زنان و کودکان بیشتر می شود و این موضوع بدین دلیل است که این دو گروه توانمندی لازم را ندارند و آسیب‎های این دو گروه بیش از سایر گروه ها نمود پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه گفت وگوی متخصصین با عامه مردم در حوزه زنان فراهم شود

زمینه گفت وگوی متخصصین با عامه مردم در حوزه زنان فراهم شود