مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-20فرهنگي

ماجرای کلاه گیس های حاشیه ساز زنان در تلویزیون چیست؟


تهیه کننده سریال «روزهای ابدی» در واکنش به حاشیه های به وجود آمده درباره استفاده از کلاه گیس در برخی صحنه های این سریال توضیحاتی را ارائه کرد.

- جی پلاس، محسن علی اکبری تهیه کننده سریال روزهای ابدی ، درباره حاشیه های استفاده از کلاه گیس در این سریال که این شب ها به کارگردانی جواد شمقدری از شبکه یک سیما پخش می شود، بیان کرد: پرداختن به کلاه گیس در فیلم و سریال ها بحثی کلی است که بنا به داستان و اقتضای قصه باید در نظر گرفته شود.

به طور مثال وقتی می خواهید یک دختر خارجی را نشان دهید نمی تواند حجاب داشته باشد و باید المان هایی از بی حجابی در او ببینید.

مهر نوشت: وی ادامه داد: باید هدف از استفاده از کلاه گیس را هم در نظر گرفت که ممکن است نوعی استفاده ابزاری و یا زیبایی باشد و یا برعکس نیاز فیلمنامه آن را ایجاب کند که از آن استفاده کنید مخصوصاً که روزهای ابدی کاری سیاسی است و قصه آن در برخی از سکانس ، که بازیگران کلاه گیس دارند، درباره موضوع تظاهرات ضد حجاب در یک مقطع تاریخی روایت می شود.

نمی توان بر سر کسی که در تظاهرات ضدحجاب شرکت می کند حجاب گذاشت علی اکبری درباره مقایسه هایی که بین این سریال و فیلم سینمایی کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری صورت گرفته است، عنوان کرد: کیانوش عیاری برای ما کارگردانی محترم است و ما هم دوست داریم فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کلاه گیس های حاشیه ساز زنان در تلویزیون چیست؟

ماجرای کلاه گیس های حاشیه ساز زنان در تلویزیون چیست؟