مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-20پزشكي

نگرانی علوم پزشکی البرز از افزایش مراجعه موارد مبتلا به کرونا


سخنگوی ستاد مقابله با  کرونا در استان البرز گفت: نگران افزایش تعداد بستری های بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان هستیم.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مقابله با  کرونا در استان البرز گفت: نگران افزایش تعداد بستری های بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان هستیم.

علیرضا سلیمانی روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علی رغم اینکه در خصوص بستری ها شرایط آرامی داریم اما در دو روز گذشته ورودی بیمارستان های البرز افزایش یافته و این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد بستری های کرونایی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اجرای طرح هوشمند در کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و البرز اثر گذار بوده است، افزود: با اجرای طرح محدودیت هوشمند در البرز، تعداد بستری ها از 900 بیمار به 300 نفر یعنی حدود یک سوم رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنان همه باید کرونا را جدی بگیریم و از عادی انگاری و سهل انگاری بپرهیزیم و صبورانه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و بهداشت دست بتوانیم به شرایط بهتری برسیم .

وی در خصوص بازگشایی مدارس در مقاطع اول و دوم ابتدایی از امروز در البرز گفت: تصمیم بازگشایی مدارس از سوی ستاد ملی کرونا در شرایط خاصی گرفته شده که اختیاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی علوم پزشکی البرز از افزایش مراجعه موارد مبتلا به کرونا

نگرانی علوم پزشکی البرز از افزایش مراجعه موارد مبتلا به کرونا