مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-20سياسي

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه ای برای تمام بشریت است


همزمان با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، - همزمان با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، مراسم بزرگداشتی با حضور محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبیی، علماء و اندیشمندان در امامباره منطقه گواندی هند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،حجت الاسلام والمسلمین سید یامین تقوی در سخنانی، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک الگوی موفق و کامل برای همه تاریخ بشریت است.

چنانچه زندگی ایشان را مورد مطالعه قرار دهید به خوبی دریافت خواهید کرد که بهترین مدل زندگی در بررسی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) به دست می آید.

آن حضرت انسانی بودند که در مواجه با جامعه زمان خویش، یک رفتار هوشمندانه، سازنده، خیرخواهانه، دقیق و آگاهانه ای را دنبال کردند.

این کارشناس دینی با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام افزود: خداوند سبحان برای تشویق مسلمانان به جهاد، مقدمات و عوامل معنوی مهم پیروزی در نبرد را بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه ای برای تمام بشریت است

حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه ای برای تمام بشریت است