مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20پزشكي

فعالیت 25 سلامت کده در کشور/ طب مدرن و سنتی باید در درمان کرونا در کنار هم باشند


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از فعالیت 25 سلامت کده در کشور خبرداد و گفت: باید در درمان بیماری کرونا دو مکتب طب رایج و سنتی در کنار هم باشند و از ظرفیت های هر دو در راستای ارتقای سلامت و بهبود علائم بیماران استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، نفیسه حسینی یکتا در حاشیه افتتاح سلامت کده ارائه دهنده خدمات سرپایی به بیماران کرونا یی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر در راستای توسعه خدمات رسانی به بیماران باید با استفاده از طب تلفیقی درکنار طب رایج، از خدمات طب ایرانی و مکمل برای بیماران کرونایی به شکل مناسبی استفاده کرد.

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشورهای دارای مکاتب غنی طب سنتی برای کمک به کنترل بیماری کرونا از این ظرفیت استفاده و به عنوان یکی از ابزارهای درمانی معرفی کردند، افزود: بنابراین توصیه های طب سنتی می تواند در درمان بیماری کووید -19 و پیشگیری از این بیماری کمک کننده باشد.

وی با رد برخی از ادعاها در خصوص استفاده از ترکیب خاص در درمان بیماری کووید-19 بدون نیاز به درمان های رایج و داروهای شیمیایی عنوان کرد: باید در درمان بیماری کرونا دو مکتب طب رایج و سنتی در کنار هم باشند و از ظرفیت های هر دو در راستای ارتقای سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 25 سلامت کده در کشور/ طب مدرن و سنتی باید در درمان کرونا در کنار هم باشند

فعالیت 25 سلامت کده در کشور/ طب مدرن و سنتی باید در درمان کرونا در کنار هم باشند