مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-20پزشكي

شیوع کرونا در میان بی تفاوتی مردم رزن


عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری در شهرستان رزن است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن گفت: عادی انگاری نسبت به ویروس کرونا یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری در شهرستان رزن است.

سیدرضا سلامتی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان رزن، با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت است، اظهار کرد: متأسفانه برخی اصناف و ادارات شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند که حتماً بازرسی ها با جدیت بیشتری انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر بانکی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کند، آن بانک پلمب خواهد شد، مطرح کرد: یکی از محل های شیوع ویروس کرونا همین تجمعات در بانک ها هستند.

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: اصناف موظف هستند به کسانی که ماسک نمی زنند خدمات ارائه ندهند که در صورت ارائه خدمات واحد صنفی پلمب خواهد شد.

رییس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن هم گفت: متأسفانه وضعیت شهرستان رزن از نظر شیوع ویروس کرونا روز به روز بدتر می شود که در صورت تداوم همین روند شاهد بحرانی شدن وضعیت خواهیم بود.

دکتر مجید موانیه یی یادآور شد: دورهمی خانوادگی، حضور در تجمعات، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مهمتر از همه بی تفاوتی مردم نسبت به این ویروس مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا در میان بی تفاوتی مردم رزن

شیوع کرونا در میان بی تفاوتی مردم رزن