مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20ورزشي

تامین ذخیره «کیت نمونه گیری» در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ


ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با در نظر گرفتن افزایش نمونه های دوپینگ در ماه های آینده اقدام به خریداری کیت نمونه گیری و متعلقات آن برای تامین ذخیره تجهیزی خود کرده است.

- ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با در نظر گرفتن افزایش نمونه های دوپینگ در ماه های آینده اقدام به خریداری کیت نمونه گیری و متعلقات آن برای تامین ذخیره تجهیزی خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برگزاری سی و دومین دوره بازی های المپیک در مردادماه سال آینده و اعزام کاروان پاک به این دوره بازی ها، ملزم به کنترل دوپینگ ورزشکاران است که نمونه گیری یکی از مهمترین بخش های آن به حساب می آید.

گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران نیازمند در اختیار داشتن به اندازه کیت نمونه گیری است در حالی که طی ماه های گذشته افزایش قیمت دلار، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ را برای خریداری کیت و متعلقاتش با مشکل مواجه کرده بود تا آنجا که منجر به درخواست فدراسیون پزشکی ورزشی از وزارت ورزش برای حمایت مالی در این زمینه هم شد.

با حمایت های صورت گرفته اما کیت های مورد نیاز ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از سوییس خریداری شده و به زودی در اختیار این نهاد قرار می گیرد.

بدین ترتیب ذخیره کیت نمونه گیری برای دو سال آینده تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ذخیره «کیت نمونه گیری» در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

تامین ذخیره «کیت نمونه گیری» در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ