مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-20بين الملل

موسس علی بابا بالاخره ظاهر شد


جک ما، موسس میلیاردر گروه علی بابا و گروه آنت پس از ماهها دور ماندن از انظار عمومی که گمانه زنیهایی را درباره گرفتاری وی با تفحص فزاینده دولت چین از امپراطوری اینترنتی اش برانگیخت، - جک ما، موسس میلیاردر گروه علی بابا و گروه آنت پس از ماهها دور ماندن از انظار عمومی که گمانه زنیهایی را درباره گرفتاری وی با تفحص فزاینده دولت چین از امپراطوری اینترنتی اش برانگیخت، دوباره ظاهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه اظهار کردند این کارآفرین معروف در رویداد سالانه ای که برای معلمان روستایی برگزار می کند، یک پیام لایو به معلمان ارسال کرد.

در این ویدیو جک ما درباره سپری کردن زمان بیشتر روی فعالیتهای بشردوستانه صحبت کرد و به اختلافش با دولت چین اشاره ای نکرد.

گروه آنت اعتبار این ویدیو را تایید کرده است.

ارزش سهام علی بابا در پی انتشار این ویدیو، در معاملات هنگ کنگ بیش از چهار درصد صعود کرد.

اگرچه هنوز معلوم نیست جک ما کجاست اما ظاهر شدن وی در یک همایش عمومی ممکن است شایعات درباره سرنوشت وی را بخواباند به خصوص که پکن در حال تحقیقات از گروه مالی آنلاین آنت و گروه هولدینگ علی بابا است.

از نوامبر که رگولاتورها عرضه اولیه عمومی سهام گروه آنت به ارزش 35 میلیارد دلار را متوقف کرده، مقررات فین تک را تشدید کردند و به گروه آنت دستور اصلاحات دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسس علی بابا بالاخره ظاهر شد

موسس علی بابا بالاخره ظاهر شد