مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-20بين الملل

نگرانی از موج استعفا در مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو


استعفای یکی از رهبران برجسته حزب حاکم مغرب در اعتراض به سازش با رژیم صهیونیستی، نگرانی از موج استعفاها در این کشور را تشدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، المقرئ الإدریسی أبوزید از رهبران برجسته حزب العداله و التنمیه (عدالت و توسعه) که رهبری ائتلاف حکومتی در مغرب از سال 2012 را بر عهده دارد، در اعتراض به سازش مغرب با تل آویو استعفا کرد.

عبدالعزیز افتاتی عضو دبیرخانه حزب عدالت و توسعه استعفای المقرئ الإدریسی اندیشمند اسلامی و نماینده پارلمان از این حزب اسلامی را به دلیل عادی سازی روابط رباط با رژیم صهیونیستی تأیید کرد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، برخی منابع در داخل این حزب گفتند که این حزب و کادر آن تاکنون موفق نشده اند بحران به وجود آمده پس از توافق سازش مغرب با تل آویو را حل وفصل کنند.

بر اساس این گزارش، استعفای این رهبر برجسته حزب حاکم مغرب، نگرانی ها از موج استعفاها در این حزب را بیشتر شده است به خصوص اینکه ابوزید از محبوبیت زیادی در حزب مذکور برخوردار است.

22 دسامبر مغرب و رژیم صهیونیستی توافقنامه سازش امضا کردند و در ازای آن آمریکا حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت.

این در حالی است که سازمان ملل از سال ها پیش در حال اجرای مذاکرات سیاسی درباره سرنوشت منطقه صحرایی واقع در شمال موریتانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از موج استعفا در مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو

نگرانی از موج استعفا در مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو