مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-20اجتماعي

کلنگ زنی برای احداث 4 واحد آموزشی در مغان


با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در سه شهر شمالی استان اردبیل کلنگ احداث چهار پروژه آموزشی بر زمین زده شد.

- در سفر یکروزه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس به سه شهرستان شمالی اردبیل احداث این مدارس که از محل تخریب و بازسازی خواهد بود، در شهرهای جعفرآباد، بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز آغاز شد تا احداث آنها با محوریت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به سرانجام برسد.

مهرالله رخشانی مهر بعد از ورود به فرودگاه پارس آباد و استقبال مسئولان محلی با حضور در شهر جعفرآباد کلنگ احداث دبیرستان 6 کلاسه این شهر بر زمین زده شد تا این پروژه آموزشی در مدت دو سال به سرانجام برسد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش همچنین از دبستان خدیجه جعفرآباد بازدید و قول مساعد برای تامین اعتبار خرید تجهیزات و هوشمندسازی این مدرسه نوساز داد تا دانش آموزان در این مدرسه تحصیل خود را به شایستگی انجام دهند.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس که به همراه فرمانداران و روسای آموزش و پرورش سه شهرستان پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از پروژه آموزشی بازدید می کرد، در شهرستان بیله سوار دستور آغاز عملیات اجرایی دبستان طالقانی این شهرستان مرزی را صادر تا این مدرسه 12 کلاسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی برای احداث 4 واحد آموزشی در مغان

کلنگ زنی برای احداث 4 واحد آموزشی در مغان