مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-20اجتماعي

بارش برف و باران شدید در گیلان طی امروز و فردا


مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از روز دوشنبه سامانه ای سرد و بارش زا وارد استان شده، گفت: سامانه بارشی سرد و بارشی تا ظهر فردا در استان همراه بوده و به تدریج از غرب استان خارج می شود.

- محمد دادرس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه از روز دوشنبه سامانه ای ناپایدار وارد استان شده، اظهار کرد: با شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر و وزش باد در استان مهیا شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون سامانه سرد و بارش زا در استان تقویت شده، افزود: از امروز بارندگی در ارتفاعات و به تدریج در دامنه ها به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از اواخر وقت چهارشنبه لغایت پنجشنبه در بعضی نواحی جلگه ای مخلوط برف، باران و باد شدید پیش بینی می شود، گفت: از پنج شنبه بعدازظهر با تضعیف سامانه به تدریج از غرب استان ناپایداری ها کاهش یافته و برای روز جمعه یخبندان مورد انتظار است.

دادرس از اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان خبر داد و گفت: از امروز تا فردا بارش برف و باران شدید همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما در انتظار گیلانیان است.

وی با اشاره به اثر مخاطرات فعالیت سامانه سرد و بارش زا در گیلان طی امروز و روزهای آینده تصریح کرد: اختلال در تردد جاده ای، محورها و گردنه های برف گیر، مه آلودگی و کاهش دید و لغز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران شدید در گیلان طی امروز و فردا

بارش برف و باران شدید در گیلان طی امروز و فردا