مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-20پزشكي

آزمایشگاه کالاهای سلامت محور در همدان راه اندازی شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: آزمایشگاه تراریخته، ژنتیکی و مولکولی کالاهای سلامت محور در محل سابق بیمارستان کودکان شهر همدان راه اندازی شد.

- ایسنا/همدان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: آزمایشگاه تراریخته، ژنتیکی و مولکولی کالاهای سلامت محور در محل سابق بیمارستان کودکان شهر همدان راه اندازی شد.

دکتر ایرج خدادادی در نشست اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان، اظهار کرد: همه کالاهایی که احتمال استفاده از مواد تراریخته به عنوان ماده اولیه در تولید آن وجود دارد، در این آزمایشگاه آنالیز و بررسی ژنتیکی می شود تا اختلاط احتمالی موجود در آن را مشخص کند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یک سازمان کاشف کالای قاچاق نیست بلکه سازمان نظارتی است و کار کارشناسی بر روی کشفیات نیروی انتظامی، سارمان صمت و اطلاعات سپاه توسط کارشناسان این مجموعه صورت می گیرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین برای احراز هویت کالاهای سلامت محور و اطمینان از کیفیت کالاهای خدمات محور در دستور کار این مجموعه است تا کالاهای غیراصلی وارد چرخه توزیع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه کالاهای سلامت محور در همدان راه اندازی شد

آزمایشگاه کالاهای سلامت محور در همدان راه اندازی شد