مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-20اقتصادي

فضای کسب و کار کرمان؛ تابستان بدتر از بهار


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی کرمان وضعیت کسب و کار استان را بد دانست و بیان کرد: وضعیت فضای کسب و کار استان در تابستان امسال بدتر از بهار بوده است.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی کرمان وضعیت کسب و کار استان را بد دانست و بیان کرد: وضعیت فضای کسب و کار استان در تابستان امسال بدتر از بهار بوده است.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز اول بهمن ماه در جلسه آشنایی با برنامه های اتاق بازرگانی کرمان، اتاق را مشاور سه قوه دانست و گفت: نخبگان تجارت، صنعت و معدن و کشاورزی استان در این اتاق عضو هستند.

وی اصلاح ساختار اقتصادی، مقررت زدایی، رونق تولید، کسب و کار، صادرات، بهره وری، کارآفرینی و اشتغال، شرکت های دانش بنیان، نیروهای انسانی آموزش یافته، تعامل تشکل ها و استفاده از ظرفیت اقتصادی مهاجرین را از جمله دغدغه های اتاق بازرگانی کرمان برشمرد.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان به تبیین استراتژی های به کاربرده در راستای کاهش موانع و رفع دغدغه ها پرداحت و اظهار کرد: احیاء کسب و کارها یکی از اقدامات اتاق کرمان در دوره نهم در زمینه رونق فضای کسب و کار است که پنجره واحد سرمایه گذاری یک ظرفیت خوبی در این جهت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کسب و کار کرمان؛ تابستان بدتر از بهار

فضای کسب و کار کرمان؛ تابستان بدتر از بهار