مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-20سياسي

سرپرست جدید شهرداری ارومیه انتخاب شد


با موافقت استاندار آذربایجان غربی با بازنشستگی محمد حضرت پور شهردار ارومیه پس از برگزاری جلسه فوق العاده سه شنبه شب سرپرست جدید شهرداری ارومیه انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حضرت پور شهردار ارومیه که طی هفته گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شده بود، روز گذشته با موافقت استاندار آذربایجان غربی با درخواست بازنشستگی، از شهرداری ارومیه بازنشسته شد.

رییس شورای شهر ارومیه سه شنبه شب در برنامه زنده در فضای مجازی گفت: در جلسه فوق العاده شورای شهر ارومیه غلامرضا عدل دوست که قائم مقام و معاون شهردار پیشین بود، با رأی اعضا به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب شد.

حسین بخشایشی افزود: در فرایند انتخاب سرپرست جدید شهرداری ارومیه، گزینه های مختلفی از معاونان شهرداری وجود داشت که در پایان غلامرضا عدل دوست با هفت رأی موافق، 2 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع به عنوان سرپرست جدید انتخاب شد.

وی با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید ارومیه، اظهار کرد: شهردار ارومیه باید در کمتر از سه ماه انتخاب و به وزارت کشور معرفی شود و در این راستا نیز اعضای شورای شهر یک هفته، یعنی تا 7 بهمن وقت دارند که نامزد مورد نظر خود برای شهرداری ارومیه را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید شهرداری ارومیه انتخاب شد

سرپرست جدید شهرداری ارومیه انتخاب شد