مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20سياسي

شهروندان کرجی برای همکاری در برگزاری انتخابات 1400 به فرمانداری مراجعه کنند


معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج طی فراخوانی از عموم افراد صاحب تجربه و با سابقه در امر برگزاری انتخابات دعوت به عمل آورد تا در صورت تمایل برای مشارکت در برگزاری انتخابات 1400 کرج ظرف مدت یک ماه آتی به فرمانداری کرج نمایند.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج طی فراخوانی از عموم افراد صاحب تجربه و با سابقه در امر برگزاری انتخابات دعوت به عمل آورد تا در صورت تمایل برای مشارکت در برگزاری انتخابات 1400 کرج ظرف مدت یک ماه آتی به فرمانداری کرج نمایند.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: طبق ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری، کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات دولتی و موسسات وابسته و نهادهای انقلابی موظف هستند حسب درخواست استانداران و فرمانداران وبخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنها قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مدت همکاری کارکنان مذکور، جز ایام ماموریت نامبردگان محسوب می‎ شود.

قاسم پور تصریح کرد: دستگاه ها ملزم به تامین امکانات برای برگزاری انتخابات هستند و عدم تمکین به قانون ترک فعل و برابر قانون پیگیری می شود.

فرماندار کرج در ادامه بیان کرد: در تاریخ سیاسی کشورمان مردم همواره نقش اول را ایفا کرده اند و همواره بخشی از فرایند انتخابات را مردم برگزار نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان کرجی برای همکاری در برگزاری انتخابات 1400 به فرمانداری مراجعه کنند

شهروندان کرجی برای همکاری در برگزاری انتخابات 1400 به فرمانداری مراجعه کنند