مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20حوادث

یک کشته و 6 مجروح در تصادف اتوبوس با تریلی در محور دامغان-سمنان


رییس پلیس راه استان سمنان از تصادف یک دستتگاه اتوبوس اسکانیا با یک تریلی از نوع کشنده دانگ فنگ در محور دامغان به سمنان خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر فوت و 6 نفر مجروح شدند.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان از تصادف یک دستتگاه اتوبوس اسکانیا با یک تریلی از نوع کشنده دانگ فنگ در محور دامغان به سمنان خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر فوت و 6 نفر مجروح شدند.

سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این تصادف ساعت پنج و 30 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 54 محور دامغان به سمنان رخ داده است.

وی از مرگ یک نفر در این سانحه خبر داد و افزود: در این سانحه یک پسر بچه 14 ساله در دم جان باخته و 6 نفر نیز مجروح شدند.

رییس پلیس راه استان سمنان از اعزام مصدومان به نزدیک ترین مرکز درمانی خبر داد و تصریح کرد: بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس، راننده اتوبوس، مقصر بوده است.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص علت وقوع تصادف گفت: علت وقوع سانحه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس در اثر خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ کبیری با بیان اینکه این اتوبوس از نیشابور به سمنت تهران در حرکت بوده خاطرنشان کرد: تصادف در حوالی کیلومتر 54 دامغان به سمنان رخ داده است.

وی از عموم رانندگان خواست با توجه به کویری بودن محور تهران مشهد و عدم جاذبه های بصری در این مسیر، به هیچ عنوان در شرایط خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 6 مجروح در تصادف اتوبوس با تریلی در محور دامغان-سمنان

یک کشته و 6 مجروح در تصادف اتوبوس با تریلی در محور دامغان-سمنان