مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20سياسي

جمع آوری یک هزار و 100 میلیارد تومان زکات طی امسال در کشور


مدیرکل امور اجرای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: طی سال جاری یک هزار و 100 میلیارد تومان زکات واجب، مستحب، کفارات و فطریه در کشور جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمدطاها مهری در ستاد زکات استان کرمان اظهار داشت: طی سال جاری یک هزار و 100 میلیارد تومان زکات واجب، مستحب، کفارات و فطریه در کشور جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه زکات در مناطقی هزینه می شود که جمع آوری شده است، بیان کرد: در استان کرمان حدود 45 میلیارد تومان زکات طی 10 ماهه سال جاری جمع آوری شده است.

مدیرکل امور اجرای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ابراز داشت: در فرهنگسازی، تبلیغ، ترویج و تبیین زکات باید فعالیت داشته باشیم و مردم بدانند آنچه هزینه می کنند به دست چه افرادی می رسد و چگونه خرج می شود.

مهری عنوان کرد: استان کرمان از دو جنبه قابل اهمیت و توجه است از یک سو ظرفیت زکات استان بسیار بالاست و از آن سو هم محرومیت هایی در استان داریم که می توانیم این امر را به عنوان راهبرد داشته باشیم که محلات دارای ظرفیت زکات برای محلات محروم هزینه کنند.

وی تصریح کرد: کشور ما به مسائل اقتصادی و معیشتی گرفتار شده است و می توانیم بخشی از مشکلات فقرا و ضعفا را با پرداخت زکات برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری یک هزار و 100 میلیارد تومان زکات طی امسال در کشور

جمع آوری یک هزار و 100 میلیارد تومان زکات طی امسال در کشور