مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-20فرهنگي

حضور «هشت روز بدون تماس تصویری» در بخش خیابانی تئاتر فجر


کارگردان نمایش «هشت روز بدون تماس تصویری» مطرح کرد: نمایش «هشت روز بدون تماس تصویری» در بخش خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به رقابت می پردازد.

- ایسنا/همدان کارگردان نمایش هشت روز بدون تماس تصویری مطرح کرد: نمایش هشت روز بدون تماس تصویری در بخش خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به رقابت می پردازد.

مهدی حبیبی در گفت وگو با ایسنا، به موضوع این نمایش اشاره و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اواخر سال گذشته در کل دنیا و در راستای قدردانی از تلاش های مدافعین سلامت، موضوع نمایش، مقاومت و تلاش کادردرمان در برابر ویروس کووید 19 است.

حبیبی به تلاش این گروه در جهت ارائه یک اجرای موفق در جشنواره فجر اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از تمرینات یک ماهه گروه در شهرستان ملایر و بخشی در تهران انجام شده است.

وی از حضور این نمایش در بخش خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد و افزود: نرگس خاک کار، مصطفی کولیوندی، هوراد حبیبی، محمد اسماعیلی و احمد اسماعیلی در نمایش هشت روز بدون تماس تصویری ایفای نقش می کنند.

این کارگردان عرصه تئاتر یادآور شد: انتخاب و پخش موسیقی با محسن اسماعیلی، طراحی صحنه و لباس با مهدی حبیبی و طراحی و پوستر نمایش با مهدی اسدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «هشت روز بدون تماس تصویری» در بخش خیابانی تئاتر فجر

حضور «هشت روز بدون تماس تصویری» در بخش خیابانی تئاتر فجر