مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:252021-01-19سياسي

فعال شدن جریان تحریف در تفسیر شرارت امریکا


محدودکردن شرارت رژیم امریکا به ترامپ جهانخوار و تروریست، کتمان تاریخ و تجارب قبلی از این رژیم مستبد است، عده ای از متصدیان امر به عمد در حال دامن زدن به این فضا هستند که امریکای بد رفت و امریکای خوب خواهد آمد.

- خبرگزاری فارس کردستان/ مهدی حاتمی مسوول بسیج اساتید کردستان؛ این روزها بحث از شروع به کار دولت بایدن در امریکاست، جریانی که بارش باران ، گرانی و تمام مصائب مردم را در تحریم امریکا علیه ایران می دید با ابزارهای متنوعی بدنبال جریان سازی تحریف مدارانه ای است که آگاهی و بازنگری مجدد جریان دلباخته فوق الذکر خالی از جنبه تحلیلی نخواهد بود.

1- محدود کردن شرارت رژیم امریکا به ترامپ جهانخوار و تروریست، کتمان تاریخ و تجارب قبلی از این رژیم مستبد است، عده ای از متصدیان امر به عمد در حال دامن زدن به این فضا هستند که امریکای بد رفت و امریکای خوب خواهد آمد.

تاریخ ایران چه قبل و چه بعد از انقلاب با چهره های خندان و عبوس امریکا رو در رو بوده و هر دو را تجربه کرده است، ماهیت آن رژیم لایتغیر، تمامیت خواه و مستکبر بوده و خواهد ماند.

2- جریان تحریف بدنبال این است که بازگشت رژیم امریکا به برجام را یک پیروزی بداند، تاکیدات مکرر است، پس از شهادت این شهید بزرگوار وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با اشپیگل صراحتا از مذاکره با امریکا صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن جریان تحریف در تفسیر شرارت امریکا

فعال شدن جریان تحریف در تفسیر شرارت امریکا