مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 21:152021-01-19سياسي

دفتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مسؤولان است


امام جمعه ابهربا اشاره به اینکه دفتر ائمه جمعه به روی همه باز و پناهگاه مردم و مسؤولان است، گفت: مردم و حتی مسؤولان شهرستان در زمان مواجه با مشکلات قبل از مراجعه به دستگاه های مربوطه برای گرفتن مشورت و کمک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی در دیدار مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان زنجان اظهار داشت: در بحث کرونا و کمک به نیازمندان دفتر امام جمعه ابهر قبل از فرمایش رهبر معظم انقلاب و از عید نوروز وارد عمل شده بود و در راستای کمک به نیازمندان اقدامات خوبی انجام داده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه در زمان شیوع و همه گیری کرونا بسیج از یک سو و بنیاد مستضعفان از سوی دیگر و ستاد اجرایی امام راحل نیز از یک طرف مردانه و کریمانه وارد میدان شدند، افزود: خوشبخاته با همکاری و همدلی آحاد جامعه بخش عمده ای از مشکلات که بیماری کرونا ایجاد کرده بود، برطرف شد.

وی حضور خیران را در حل مشکلات سلامت، معیشت، عمرانی و .

شهرستان ابهر چشم گیر خواند و افزود: دفتر امام جمعه در کنار همه فعالان در راستای رفع مشکلات کرونا 500 میلیون تومان به صورت نقدی به جامعه هدف خود کمک بلاعوض ارائه داده است.

رحیمی کمک به بیماران ام اس، سرطانی و سایر بیماران خاص را از کمک های همیشگی این دفتر خواند و افزود: ما توانستیم با کمک و پیگیری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مسؤولان است

دفتر ائمه جمعه پناهگاه مردم و مسؤولان است