مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 20:502021-01-19ورزشي

تساوی افشید قم در گام نخست از لیگ جوانان ایران


تیم فوتبال افشید قم در نخستین گام از مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور با تیم آب منطقه ای کرمانشاه به تساوی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیمی که امسال نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور است در نخستین گام از دوره جدید این بازی ها به خارج از شهر رفت و در میهمانی تیم فوتبال آب منطقه ای کرمانشاه یک امتیاز با ارزش کسب کرد.

این تیم با نام افشید قم و متشکل از استعدادها و نخبه های این رده سنی با کادر فنی بومی در لیگ دسته اول امسال به میدان رفته، تیمی که البته در چند سال قبل با نام صبای قم در بازی ها حضور داشت و حتی تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان ایران را هم دارد.

در مجموع از استان قم سه تیم امسال در لیگ های برتر و دسته اول رده های سنی پایه فوتبال باشگاه های کشور حاضر هستند که در رده های جوانان و امید نماینده های قم با حریفان حاضر در لیگ دسته اول رقابت می کنند و به دنبال سهمیه عود به لیگ برتر هستند اما در رده نوجوانان قم یک تیم لیگ برتری دارد.

تیم فوتبال جوانان افشید قم در نخستین گام برای حرکت در مسیر صعود به رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور برابر آب منطقه ای کرمانشاه 90 دقیقه رقابت نزدیک و نفس گیر داشت و در نهایت بدون اینکه توپی از خط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی افشید قم در گام نخست از لیگ جوانان ایران

تساوی افشید قم در گام نخست از لیگ جوانان ایران