مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:352021-01-19اجتماعي

41 واحد صنعتی آلاینده در کرمانشاه وجود دارد


معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: 41 واحد صنعتی آلاینده در استان کرمانشاه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آذر ولی زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آلودگی هوا در 15 سال گذشته 679 روز بوده که روزهای آلوده در سال 98 نسبت به استان های دیگر بسیار کمتر بوده است.

وی افزود: بیشترین نگرانی از آلودگی ها از طرف صنایع است که با توجه به منابع متحرک احتمال ایجاد مشکل در آینده پیش بینی می شود.

معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به 9 ایستگاه سنجش هوا در استان خاطرنشان کرد: ایستگاه های سنجش هوا از سال 97 تاکنون فعال بوده و به سامانه جامع کشوری متصل هستند.

وی با اشاره به مشکلات حاصل از قطع برق در استان کرمانشاه گفت: پس از بحران قطعی برق، یکی از اقدامات مهم اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه نصب برنامه بر روی مانیتورها در مکان های عمومی است.

وی با اشاره به 14 جایگاه دفن پسماند و زباله در استان کرمانشاه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، سال 1400 پسماندهای بیمارستان ها توسط خود بیمارستان ها دفن خواهد شد.

ولی زاده با بیان اینکه 41 واحد صنعتی در استان کرمانشاه آلاینده بوده و هر سه ماه یک بار واحدها توسط ناظرین محیط زیست بررسی می شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 واحد صنعتی آلاینده در کرمانشاه وجود دارد

41 واحد صنعتی آلاینده در کرمانشاه وجود دارد