مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 19:252021-01-19بين الملل

برکناری دو نیروی امنیتی آمریکا به دلیل ارتباط با معترضان مسلح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا گزارش داد که دو نیروی گارد ملی ارتش آمریکا که قرار بود در میان نیرو های حافظ امنیت مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا حضور داشته باشند به دلیل ارتباط با گروه های مسلح افراطی .

- دو نیروی گارد ملی به دلیل ارتباط با گروه های مسلح افراطی از مراسم روز چهارشنبه تحلیف رییس جمهور منتخب آمریکا کنار گذاشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا گزارش داد که دو نیروی گارد ملی ارتش آمریکا که قرار بود در میان نیرو های حافظ امنیت مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا حضور داشته باشند به دلیل ارتباط با گروه های مسلح افراطی از این مراسم حذف شده اند.

یک مقام ارتش آمریکا و یکی از مقامات ارشد اطلاعات مرکزی نیز حذف این دو نیروی گارد ملی را تایید کردند.

آسوشیتدپرس اعلام نکرده که این دو نیروی گارد ملی به کدام گروه ها وابسته بوده و در کدام بخش از نیروی گارد ملی فعالیت می کرده اند.

پیشتر نیز اف بی آی در گزارشی اطلاعاتی به نیرو های امنیتی هشدار داد که طرفداران جنبش حاشیه ای و غیرمتعارف کیو-اِنان ظاهراً قصد دارند در روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن، با جازدن خود به عنوان نیرو های گارد ملی آمریکا، در مراسم تحلیف در وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری دو نیروی امنیتی آمریکا به دلیل ارتباط با معترضان مسلح

برکناری دو نیروی امنیتی آمریکا به دلیل ارتباط با معترضان مسلح